17.11.06

MIREIA GALINDO FARÀ LA PRESENTACIÓ DE L'ORACLE IMMINENT

12 comentaris:

Velis ha dit...

Ai mira...

Fins i tot yo estic jelosa
de "l´última rebelació eròtica de la blogosfera". :P

tonibanez ha dit...

Velis, tu ets la pen(e)última, dona!

Anònim ha dit...

Això ja comença a ser greu.

Mireia ha dit...

Gràcies pel convit Toni, i si hi vaig a lo de la presentació doncs que hi aniré amb aquesta mesuradora de penis de 21 centímetres (en repòs, en repòs el penis vull dir, que la mesuradora puja i baixa i fa "clac").

Camaró de l'illa ha dit...

Vols dir que "mother faka" és una de les 100 maneres de dir puta en català, Toni?? Bé, és una expressió anglesa, això està clar, però em temo que ningú, fins ara, havia pensat d'usar-la en la llengua catalana... mother fucker= mother faka?? Doncs si que anem bé...

tonibanez ha dit...

camaró: vaig afegir el "mother faka" perquè algú em va enviar un mail insistint que ell i els seus amics no sé quin poble ho deien molt. Em va fer gràcia i la hi vaig posar a la llista. Tens raó, és un anglicisme, però també altres expressions de la llista són estrangerismes...

gatMGat ha dit...

...i si la Mireia és en realitat...L'EMMA PIQUÉ!!!???

tonibanez ha dit...

¿I si en l'Emma fos en Toni Ibàñez?

GatMGat ha dit...

I si en Toni Ibàñez estés prenyada?

Anònim ha dit...

No tindré el gust de saludar la Mireia (perquè no vindrà), i menys, amb l'artefacte que em durà; però com que no arribo a 21 cm, penso que puc anar tranquil. Tot sigui que el Toni pareixi aquell vespre!

gatMGat ha dit...

clar que vindrà la Mireia!
és co-autora del llibre! com vols que no vingui!

Anònim ha dit...

Felicitats Toni per el teu llibre..els que estem amb tu cada dia veiem tot l'estres que portaves a sobre..aquest nervis per la presentació..tot a sortit bé!!com tot esperavem..i sobretot tu!!