6.1.08

La dona de la meva vida

La dona de la meva vida és gairebé perfecta. Només té dos defectes: està casada amb mi i fuma. El tabac és un vici perdonable, però jo sóc un cas perdut. 22 anys al meu costat són garantia suficient per a merèixer la glòria eterna, un bon tros de cel i un carrer amb el seu nom o, posats a demanar, una plaça ben cèntrica.

La dona de la meva vida, com totes les dones, sovint té daltabaixos hormonals que afecten la seva estabilitat emocional i perjudiquen seriosament la seva relació amb els altres. Els meus daltabaixos, en canvi, són literaris: hi ha dies que escric bé i dies que escric millor. Els dies que no escric no sóc jo, sinó la meva ombra.

4 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

Li donaré el telèfon de la meva, que porta 38 anys aguantant-me i ecara no sap ben bé perquè.No ha entès que sovint estigui bufant coloms i perquè m'encarregui tres coses del super, l'hagi de trucar puig n'he oblidat una.

koldo ha dit...

Felicitats per la teva relació de 22 anys. Això vol dir que la cosa funciona. Jo també fa 22 anys que estic amb la meva companya. Que tinguis un bon any i que els reis mags et portin molts regals. Per cert, el dia 9 de gener deixo de fumar... ;)

Lorena ha dit...

¡¡Feliç any nou!!

6 dies després, no he pogut comentar abans!!

mazda ha dit...

Primer de tot Bon any! Ens ho podríem dir cada dia xò seria pesat.
De fet, al menys en mi, l'addicció a un home ha estat més gran que la del tabac ( d'altres addiccions no en parlem). És el més gran defecte, en mi, és clar.
Ara bé, un hinoptitzador m'ha descarregat de la dependencia del cigarret. Si vols, te'n donare el numero de telefon.
Jo ja estic a punt de demanar-li . vist l'èxit impensable de la meva independencia respecte al tabac, una altra hipnosi per desintoxicar-me d'altres vicis.