1.4.08

Ja tenim la coberta del llibre!

Tot va començar fa 4 mesos. Una idea, un projecte, una il·lusió i més de 100 persones implicades. Una nova manera d'escriure llibres (blooks). Els tres últims que he fet són obres col·laboratives. Creació compartida. Literatura 2.0.

Els amics de Cossetània m'envien un PDF amb la futura coberta del llibre La catosfera literària. Està molt ben trobada, aquesta imatge de la màquina d'escriure amb el ratolí... Potser encara faran algun retoc, però mireu, mireu quina patxoca que fa:





19:00 Marc Volpini, el dissenyador de Cossetània, m'acaba d'enviar aquesta genial simulació tridimensional de com quedarà el llibre (punxeu-la, punxeu-la):

32 comentaris:

Rubèn Novoa i Arranz ha dit...

Es un motivo de honda satisfacción estar presente en este libro.

·R·

Pedra Lletraferida ha dit...

Caram, Toni, això dona vertígen! Ara que la criatura literària té cara i ulls, no m'en sé avenir! Per quan està prevista la seva venda a les llibreries? Això s'ha de celebrar! Si em punxen no em treuen sang avui... Aquesta és una d'aquelles coses que et fan pujar la moral, tan de baixa darrerament. Gràcies per tot de nou, Toni, a tú i a tota la gent que heu fet possible aquest llibre. Felicitats!. En seguim parlant!.

moz ha dit...

Doncs la veritat és que és una idea genial. Toc d'atenció als que s'ancoren al passat?

Nineta ha dit...

Em sembla una xulada!! (Tal vegada hi havera posat el títol dalt).

Enhorabona i endavant!!!

Hérge ha dit...

Quan sortirà ?
Es vendrà per tan sols per internet o també a les llibreries ?

Felicitats pel projecte. Estic encantat de participar-hi.

Toni Ibañez ha dit...

Es vendrà a les llibreries, serà un llibre de paper, com els d'abans!

Laura Dalmau ha dit...

Rédeu Toni, sí senyor!!!!!
Molt ben trobada la portada, de color, d'imatge, de sentit... M'encanta, de debò!
Pts,

Núria ha dit...

Que bé! Fa il·lusió veure com avança un projecte com aquest!! I la portada, com diu la Laura,molt ben trobada, sí senyor!!

Jaume Puig ha dit...

Em reitero, la portada és magnífica: bella i inspirada. Enhorabona per tot el treball que hi ha al darrera.

Jesús M. Tibau ha dit...

Molt bona coberta. Cossetania sovint l'encerta.

Dessmond ha dit...

Déu-n'hi-dó. Falta ben poc per a que sigui una realitat!

Llengot ha dit...

Molt encertat!

Xavier Caballé ha dit...

Molt maca la portada... felicitats :)

Montserrat ha dit...

Trobo la coberta molt encerta i molt original. Quina il·lusió que fa!!!

Oscar Ramírez ha dit...

Estic molt feliç de ser un dels escollits. Ara faré un post sobre el tema. Moltes gràcies!

josepmanel ha dit...

I serem a dintre, quin goig!

Roi ha dit...

Trobo que la portada està molt bé però penso que el ratolí hauria de ser "normal" i no un d'aquests tan moderns d'Apple.

Gulchenruz ha dit...

"je est un autre".

Està bé.

anna ha dit...

Felicitats!!!

la imatge de la portada em recordava una altra de molt semblant (casualitats), en aquest enllaç hi ha la imatge del diari del maresme amb la foto + ó - semblant http://albertllado.com/

David Gálvez Casellas ha dit...

Enhorabona a tots els implicats en el projecte. Estic encantat de formar part del llibre.

David

ginjol ha dit...

Bonica, la portada. Ara en faig un comentari al meu bloc.

Eduard Balsebre ha dit...

Gràcies per a la informació Toni, i felicitats al dissenyador ja que trobo que és una portada molt encertada... ja tinc ganes de gaudir del llibre i dels seus relats... una forta abraçada !!!

jordi ha dit...

Bona feina!
Per quan la presentació?

atzu ha dit...

Hola!
Fa molta patxoca, aquest llibre, i la foto la he trobat també molt encertada. Estarem atents a les novetats editorials.
Una pregunta: es pot considerar que un bloc de fotografia pugui formar part de la catosfera? Jo almenys, me'n sento :-)

Salut i felicitats pel bloc i la feina feta!

enricgil ha dit...

Quina gran portada i quina il·lusió que fa, aquest llibre 2.0!

Vegeu el meu post.

Gràcies, Toni!

Joana ha dit...

Em fa molta il.lusió. És un regal. Gràcies per aquesta iniciativa.
Salutacions des de Girona!

Anònim ha dit...

hola!!

sóc el culpable de la fotografia i dissenyador de la portada. Estic molt agraït pels comentaris, em motiven moltíssim!! No estava del tot segur que la gent captaria la idea a primera ullada (per a mi era tant clar...)

Em sap greu la coincidència amb una altra imatge certament molt similar... d'això Eudald Carbonell en diu convergència evolutiva...


molta sort amb el llibre!!

Biel Barnils ha dit...

Independentment que hi surti el meu weblog i molts que segueixo amb devoció em sembla una portada molt encertada. I un llibre comença per la portada.
Felicitats moltes al dissenyador i a l'editorial per la tria.

Albert Balada ha dit...

Gràcies per la idea. Gràcies pel gest.

http://albertbalada.blogspot.com/2008/04/el-testimoni-ja-s-punt-la-catosfera.html#links

the silver blue sea ha dit...

Una portada genial. Moltes gràcies als organitzadors i felicitats al dissenyador.

http://thesilverbluesea.blogspot.com/2008/04/el-llibre-de-la-catosfera.html

Violette ha dit...

És una portada preciosa. Farà molt bonic...
Gràcies per tot!

kpitana ha dit...

es una portada molt encertada i els blocs seleccionats un 10!!! ja tenc moltes ganes de poder gaudir d'ell.

felicitats!!!!!!!!!!!!