31.10.09

NEBELZONE


Fa dies que la boira s'ha instal·lat a Lleida. No és una boira gaire espessa, ni tampoc fa fred, però ho embolcalla tot amb una aura fantasmagòrica que us confesso que m'està començant a agradar. M'hi estic habituant. Hi ha moments del dia en què el sol apareix fugaçment i, al cap d'una estona, torna a marxar. Aquest escenari boirós m'inspira... Per això avui he decidit obrir un blog nou: NEBELZONE, que en realitat és un sub-blog d'ENTRELLUM el qual necessitava retornar una mica a les ombres... Fixeu-vos en el contrast: fons blanc versus fons fosc. Els continguts també seran diferents. NEBELZONE (que vol dir "zona de boira" en alemany) serà un blog més intimista i minimalista. Hi podeu accedir mitjançant l'enllaç que hi ha sota la capçalera.

2 comentaris:

Nuria Castillo ha dit...

Celebro i gaudeixo la nova embranzida de l'Entrellum.

M'alegra i acompanya , com sempre, llegir les teves lletres.

Salutacions, Toni.

Arcangelo ha dit...

Ah! La boira de Lleida... He de reconèixer que a mi també m'inspira. Precisament, amagant-nos el paisatge, el converteix en quelcom més fàcil d'apreciar, després. Salut!