Hola Toni. Els camins del likeig (no sé si la paraula és adient) són inescrutables, i m'he topat aquest posteig teu. Ara que no ens veu ningú, perque aquest atac? Jo vaig llegir el seu poemari "Desdiments" i la veritat es que produia fatiga la seva lectura. Una salutació!
Hola Toni. Els camins del likeig (no sé si la paraula és adient) són inescrutables, i m'he topat aquest posteig teu. Ara que no ens veu ningú, perque aquest atac? Jo vaig llegir el seu poemari "Desdiments" i la veritat es que produia fatiga la seva lectura. Una salutació!
ResponElimina