Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
I què diuen els bolets d'Isona?
Ara hi vaig....
El més segur és que trobis boletaries, en comptes de bolets. Que no et passi res...
I què diuen els bolets d'Isona?
ResponEliminaAra hi vaig....
ResponEliminaEl més segur és que trobis boletaries, en comptes de bolets. Que no et passi res...
ResponElimina