(¿Algú em pot explicar per quins 7 sous no puc veure el video amb el Firefox2 nou de trinca i, en canvi, el podia veure amb el Firefox anterior i el veig perfectament amb l'Explorer? SOLUCIONAT: Gràcies a Softcatalà!)
Una altra genialitat
Una altra genialitat

Jo no.
ResponEliminaMolt bo aquest record del Knopfler.
ResponEliminaDoncs diria que és cosa del teu ordinador, perquè jo també gasto el firefox 2, i la veritat és que el veig perfectament...
ResponEliminaOStia...doncs el Rockpalast es un dels millors concerts que tenim d´aquella epoca.
ResponElimina