Faig una cosa que no acostumo a fer: em quedo badant com un estaquirot davant del rellotge Ikea que jo mateix vaig comprar i penjar quan era Cap de Departament. És un rellotge amb carcassa d'alumini i números grans. Concentro la mirada en la busca més llarga mentre espero que arribi fins al número 8..... Ara! Són les 14:40. A fora han caigut quatre gotes mal comptades. A les tres tinc classe amb els de 1r. B de BTX. És com si fos divendres. Fa estona que estic sol. La gent té la mania de sortir a menjar. Com el dejuni i la solitud no hi ha res. Les paraules són ombres, sí. Sovint -cada vegada més- m'adono de la seva inanitat. Hi ha moments (com ara aquest instant precís) que seria capaç de deixar-les. Miro el rellotge i veig que la busca més llarga ja ha arribat al número 10. Són les 14:50. ¿Una vida desparaulada? ¿Podria viure sense escriure? ¿Què passarà el dia 1 de gener de 2007? Sona el timbre. Cridòria d'alumnes. Més paraules... Sempre paraules. Massa paraules. 11.10.06
Rellotge
Faig una cosa que no acostumo a fer: em quedo badant com un estaquirot davant del rellotge Ikea que jo mateix vaig comprar i penjar quan era Cap de Departament. És un rellotge amb carcassa d'alumini i números grans. Concentro la mirada en la busca més llarga mentre espero que arribi fins al número 8..... Ara! Són les 14:40. A fora han caigut quatre gotes mal comptades. A les tres tinc classe amb els de 1r. B de BTX. És com si fos divendres. Fa estona que estic sol. La gent té la mania de sortir a menjar. Com el dejuni i la solitud no hi ha res. Les paraules són ombres, sí. Sovint -cada vegada més- m'adono de la seva inanitat. Hi ha moments (com ara aquest instant precís) que seria capaç de deixar-les. Miro el rellotge i veig que la busca més llarga ja ha arribat al número 10. Són les 14:50. ¿Una vida desparaulada? ¿Podria viure sense escriure? ¿Què passarà el dia 1 de gener de 2007? Sona el timbre. Cridòria d'alumnes. Més paraules... Sempre paraules. Massa paraules. 
Les paraules són ombres,sí. I les expectatives, també, no?
ResponElimina¿Què vols dir, que estàs en "expectativa" de destí?
ResponEliminaEm referia a :¿Què passarà el dia 1 de gener de 2007?... pensar en el futur tambe són ombres ...
ResponEliminaJa se que no ve al cas pero , mira, m'ha vingut al cap: Es mes facil desintegrar un àtom que un prejudici( A. Einstein)
El futur és un pre-judici sempre. El dia 1.1.07 ENTRELLUM deixarà d'existir.
ResponEliminaLa solitud no sempre és bona..de vegades necessitem estar sóls, peró que fariem dins d'una presó fosca sense paraules, la vida no seria vida, seria una existència inútil,ara, almenys podem pensar que estem aquí per comunicar-nos.
ResponEliminaNo entenc els teus motius per tancar auqest bloc...ya vas tancar un una vegada i m'agradaria continuà gaudint de les teves paraules després de l'institut, suposo que faràs un altre, no?
Signatura:Atenea
¿I si ja no "crec" en les meves paraules? ¿Per què hauria de seguir escrivint? ¿Quin sentit té continuar embrutant el món de paraules?
ResponEliminaENTRELLUM té data de caducitat: 31.12.06
Les teves paraules no embruten el món, inrriqueixen les nostres ments. Potser et donarà igual...però a mi em fas pensar en coses que mai hauria fet el més mínim cas. Fes servir aquest dó que t'ha donat la vida de saber expresar el que molts de nosaltres no poden.
ResponEliminaSignatura:Atenea
Gràcies, Atenea, però ets massa generosa i em fa l'efecte que exageres.
ResponEliminaEm sembla que no has encertat qui sóc,encara em dones clase i gràcies, no em considero generosa, la veritat, però també puc ser crítica i et donc la meva paraula que he sigut sincera en tots els meus comentaris. Fins un altre
ResponEliminaSignatura: Atenea
Atenea Partenós: la deessa sempre verge. Benvinguda a ENTRELLUM. Queda-t'hi si vols.
ResponEliminaGràcies, gràcies... Podeu muntar un club de fans totes. Faré el que em roti, que per això és el meu blog. Com si no en tinguéssiu prou amb els rotllos que us foto a les classes que encara en voleu més al blog! Esteu malaltes, però sou molt maques. Apa, a estudiar, que la setmana vinent tenim control.
ResponEliminaAquí us deixo un regalet per ser tan bones nenes i fer-me tant la gara-gara: OHHHHHH
ResponEliminaFa 20 anys que tinc 20 anys.... que deia en Serrat.
ResponEliminaEl últim dia del teu bloc serà el dia que revelaràs el MISTERI...o m'equivoco?
ResponEliminagatamagat: MISTERI? Quin Misteri? NO sé de què em parles.
ResponEliminael misteri MG
ResponElimina;D
JO NO SÓC LA MIREIA GALINDO
ResponEliminahe de reconèixer que ho has fet molt bé.
ResponEliminaem trec el barret!
Toni,
ResponEliminaEt recolzo, si has d'acabar i tu ho vols, doncs es bo que ho facis. No podem ser esclaus de les nostres obres, ni esclaus dels nostres lectors. I com deia en Neil Young a "Hey, hey, my, my": Es millor espunar que llanguir.
Robur.
espurnar volia dir
ResponElimina