I dels canelons de ta mare no en goses dir res? Gaudir de l'amor d'una mare, de la dona i d'una filla és un luxe infinit. Només cal que els secret dels canalons passi per tota la cadena. Si a més comptes amb un jardí i un pit-roig, segur segur que pots sobreviure a qualsevol catàstrofe nuclear o montillera.
Estic content que estiguis orgullós de la família,una institució tan poc progre.
Parlant d'aixo, el millor de l'article d'en Culla, és quan posa de manifest que volen -el PSC i adlàteres-continuar insistint en la trampa per a babaus del antagonisme dreta esquerra.
Els hi dona un resultat de collons.
Per cert , no vull ser presumit, però cada dia és més clar el que deia: els d'UNC són els únics que estàn contra aquesta camama.
Esquerra ha venut el país al PSOE a canvi de poltrones. Aquesta és la realitat. Poden disfressar-ho com vulguin, però són uns venuts. I l'alternativa independentista ja ha nascut: el Partit Republicà Català. Aquesta és l'opció que emprenya més a ERC.
I dels canelons de ta mare no en goses dir res?
ResponEliminaGaudir de l'amor d'una mare, de la dona i d'una filla és un luxe infinit. Només cal que els secret dels canalons passi per tota la cadena.
Si a més comptes amb un jardí i un pit-roig, segur segur que pots sobreviure a qualsevol catàstrofe nuclear o montillera.
D'acord, d'acord... Orgullós dels canelons, faltaria més!
ResponEliminaEstic content que estiguis orgullós de la família,una institució tan poc progre.
ResponEliminaParlant d'aixo, el millor de l'article d'en Culla, és quan posa de manifest que volen -el PSC i adlàteres-continuar insistint en la trampa per a babaus del antagonisme dreta esquerra.
Els hi dona un resultat de collons.
Per cert , no vull ser presumit, però cada dia és més clar el que deia: els d'UNC són els únics que estàn contra aquesta camama.
Llàstima que estiguin sols.
Jo estic orgullòs de no haver votat a l'Arturu Nas i Cagarró, i de que no sigui al Govern del meu país.
ResponEliminaEsquerra ha venut el país al PSOE a canvi de poltrones. Aquesta és la realitat. Poden disfressar-ho com vulguin, però són uns venuts. I l'alternativa independentista ja ha nascut: el Partit Republicà Català. Aquesta és l'opció que emprenya més a ERC.
ResponEliminaPinten bé. Però per les "esquerres" i "republicans". I la gent d'ordre, a qui vota?
ResponElimina