Aviam, anònim: ¿què collons té a veure les deficiències de la RENFE (servicio público español) o de CORREUS (esa es otra) amb el govern de CiU? Ara resultarà que la causa de tots el mals que patim és CiU. D'acord. A veure si aquest "nou" govern d'ara ho arregla tot, tot i tot. I, de pas, estaria bé que poguessin exterminar qualsevol record de la nefasta CiU que va fer malbé CAT durant 23 anys. Quan no quedi cap pujolista, CAT serà el paradís, eh, i tots feliços. Us desitjo bona sort, de veritat. La necessiteu perquè el repte que els montilleros teniu davant és un repte titànic. ¿O tornareu a fer el ridícul com aquests 3 darrers anys?
¿Per què? ¿Per què no sóc de la teva corda? ¿Per què no sóc sociata ni carotista? ¿Per què Montilla em sembla sinistre? ¿Per què, benvolgut anònim? ¿O hauria de callar? ¿No puc tenir opinió política? Si et pica, et grates.
Estic d'acord amb l'anònim perquè els comentaris que fas deixen molt que desitjar. No opines, humilies brutalment tot allò que no t'agrada. Els castellans de Catalunya, el PSOE... millor que et gratis tu, que sembla que tens més picors que els que som i ens sentim castellans a Catalunya i simpatitzem amb els socialistes.
Sr. Moya (li agreixo que no sigui anònim): A mi m'humilia tenir un President com Montilla. Això dels "castellans de Catalunya" sona FATAL. Li recordo que no és obligatori llegir aquest blog. Self service. ¿Què coi hi fot aquí? ¿o és que és masoca?
No sé que foto aquí, la veritat. Vaig petar de casualitat i m'agrada el que escriu habitualment i com ho escriu, tot i que no estic tan d'acord amb les formes amb què sol referir-se a allò amb que no simpatitza. Jo soc un castellà que viu a Catalunya, si no li agrada o li sona fatal és el seu problema i el dels tocahuevos que volen fer creure que això és un pais. Potser soc masoca per pensar continuament que puc sentir-me castellà aquí i després em trobo amb gent com vostè que refusa a la gent que mostra obertament una identitat no catalana.
S'ha de dir que a pesar del gran realisme del àudio de RAC1, hi ha algunes fonts que apunten que va ser una broma del programa versió RAC1. Tanmateix més d'un pensa això...
Deixant a un costat la política, només hi ha una cosa clara: els diners que Catalunya aporta a l'Estat, una quantitat molt superior a la que aporten la major part de les altres comunitats, serveixen per a invertir en les zones més desafavorides d'Espanya i enviar a prendre pel sac a Catalunya. Si hem de donar més diners sent solidaris amb la resta d'Espanya, que això ja em sembla bé, fem-ho, però que 1) se'ns respecti, 2) no se'ns vedi el dret a viure en un lloc decent i amb els serveis que com a comunitat més avançada econòmicament que les altres mereixem (o, si més no, els mateixos, que ni això tenim) i 3) que aquests diners s'administrin bé, que amb l'excusa que aquí ens en sobren estem vivim en una situació cada vegada més injusta respecte la resta del país (i qui parla dels trens parla dels peatges, dels aeroports i de mil coses més).
Sort que els 23 anys de CIU han ajudat molt a millorar la RENFE...
ResponEliminaAviam, anònim: ¿què collons té a veure les deficiències de la RENFE (servicio público español) o de CORREUS (esa es otra) amb el govern de CiU? Ara resultarà que la causa de tots el mals que patim és CiU. D'acord. A veure si aquest "nou" govern d'ara ho arregla tot, tot i tot. I, de pas, estaria bé que poguessin exterminar qualsevol record de la nefasta CiU que va fer malbé CAT durant 23 anys. Quan no quedi cap pujolista, CAT serà el paradís, eh, i tots feliços. Us desitjo bona sort, de veritat. La necessiteu perquè el repte que els montilleros teniu davant és un repte titànic. ¿O tornareu a fer el ridícul com aquests 3 darrers anys?
ResponEliminaSens dubte el pitjor d´aquest blog són els teus comentaris sobre politica.
ResponElimina¿Per què? ¿Per què no sóc de la teva corda? ¿Per què no sóc sociata ni carotista? ¿Per què Montilla em sembla sinistre? ¿Per què, benvolgut anònim? ¿O hauria de callar? ¿No puc tenir opinió política? Si et pica, et grates.
ResponEliminaEstic d'acord amb l'anònim perquè els comentaris que fas deixen molt que desitjar. No opines, humilies brutalment tot allò que no t'agrada. Els castellans de Catalunya, el PSOE... millor que et gratis tu, que sembla que tens més picors que els que som i ens sentim castellans a Catalunya i simpatitzem amb els socialistes.
ResponEliminaSr. Moya (li agreixo que no sigui anònim): A mi m'humilia tenir un President com Montilla. Això dels "castellans de Catalunya" sona FATAL. Li recordo que no és obligatori llegir aquest blog. Self service. ¿Què coi hi fot aquí? ¿o és que és masoca?
ResponEliminaToni, no t'enteres tanta Internet que tens. Aquest àudio és una BROMA d'un col·laborador del programa.Ho explica el Màrius Serra a La Vanguardia.
ResponEliminaEs pot opinar sense ferir la sensibilitat dels altres i es pot parlar de tot sense caure en la mala educació.
ResponEliminaTinc entès que fou una broma radiofònica. Miri->> http://versiorac.blogspot.com/2006/11/el-merder-del-sr-del-moral.html
ResponEliminaAquest mp3 és un FAKE, gravat per un col·laborador de'n Clapés, tal com més tard van haver de repetir davant l'allau de trucades.
ResponEliminaCom a peça d'humor em sembla lamentable.
No sé que foto aquí, la veritat. Vaig petar de casualitat i m'agrada el que escriu habitualment i com ho escriu, tot i que no estic tan d'acord amb les formes amb què sol referir-se a allò amb que no simpatitza. Jo soc un castellà que viu a Catalunya, si no li agrada o li sona fatal és el seu problema i el dels tocahuevos que volen fer creure que això és un pais. Potser soc masoca per pensar continuament que puc sentir-me castellà aquí i després em trobo amb gent com vostè que refusa a la gent que mostra obertament una identitat no catalana.
ResponEliminaEl que es vergonyós son els comentaris d'aquest senyor de la radio!. Quina vergonya! que tenim de fer, un suicidi col·lectiu? em produeix arcades!
ResponEliminahttp://versiorac.blogspot.com/2006/11/el-merder-del-sr-del-moral.html
ResponEliminaCal dir q desprès van dir que era tot una broma...
ResponEliminaNo seais más pesados,no fue ningun trabajador de renfe,fue una broma de un programa de radio que se dedica a ello.
ResponEliminaSaludos
S'ha de dir que a pesar del gran realisme del àudio de RAC1, hi ha algunes fonts que apunten que va ser una broma del programa versió RAC1. Tanmateix més d'un pensa això...
ResponEliminaDeixant a un costat la política, només hi ha una cosa clara: els diners que Catalunya aporta a l'Estat, una quantitat molt superior a la que aporten la major part de les altres comunitats, serveixen per a invertir en les zones més desafavorides d'Espanya i enviar a prendre pel sac a Catalunya. Si hem de donar més diners sent solidaris amb la resta d'Espanya, que això ja em sembla bé, fem-ho, però que 1) se'ns respecti, 2) no se'ns vedi el dret a viure en un lloc decent i amb els serveis que com a comunitat més avançada econòmicament que les altres mereixem (o, si més no, els mateixos, que ni això tenim) i 3) que aquests diners s'administrin bé, que amb l'excusa que aquí ens en sobren estem vivim en una situació cada vegada més injusta respecte la resta del país (i qui parla dels trens parla dels peatges, dels aeroports i de mil coses més).
ResponEliminaOK OK It's a Fucked Fake!
ResponElimina