10.12.06

Corinne & Laia

Fosqueja a Mas Voranell. Des de la finestra del despatx contemplo el nou Casal i la riera més bonica del món, sobretot a la tardor quan plou. Encenc un bastonet d'encens de sàndal. Escolto la sublim i delicada Corinne Bailey Rae. Porto tres dies enganxat a aquesta cançó...


powered by ODEO
lyrics

El 28 de febrer actuarà al Razzmatazz. No m'ho perdo.

14 comentaris:

  1. Anònim20:17

    Escolta... que ja em semvbla bé que flirtegis...

    Però aquesta laia, tot i no ser bollera, és la meva nena...

    No ets una mica massa granadet, per anar fent propostes deshonestes?

    Per què no te les busques de la teva edat?

    ResponElimina
  2. Cuca: em sap greu, però et juro que no tornaré a flirtejar amb la teva nena... Em perdones?

    ResponElimina
  3. Anònim20:24

    ja l'estàs treient del messenger!

    ResponElimina
  4. Vale, vale, tranki, eh. Ja l'he tret. Something more?

    ResponElimina
  5. Anònim20:36

    No more by the time...

    Gràcies, ets un sol. Et dec una banderilla.

    ResponElimina
  6. Anònim20:51

    Hòstia puta, Toni, això ja és passar-se. Només et poden passar a tu, aquestes coses.

    A qui se li acut penjar una conversa de messenger? (jajajajaja)

    Per cert, començo a delir-me per llegir aquest llibre; si fas mullar les calces a nenes de 19 anys, a mi m'interessa...

    ResponElimina
  7. I la cuca aquesta, com sap que és la "seva" Laia?
    Sort que jo no acostumo a tenir el messenger en dansa. Tothom es creu en disposició de manar.

    ResponElimina
  8. Anònim23:32

    Doncs a mi el final m'ha agradat, de fet crec que és per això que us van donar el premi, no?
    Per cert, "la Mireia és un home"?

    ResponElimina
  9. La Mireia és la Mireia. I PUNT.

    ResponElimina
  10. Anònim15:01

    De com tendir a la plenitud per dues vies diferents: la creació; l'erecció.

    I de com aquestes dues vies en principi conciliables deixen de ser-ho quan un està disposat a perdre el temps en un pseudoflirt amb un(a) interlocutor(a) a qui no li funcionen totes les lletres del teclat (i les neurones de la qual han migrat cap a la zona genital).

    ResponElimina
  11. Anònim20:30

    perdona atticus, però potser es perd més el temps parlant amb tu, que amb algú que sap escriure ràpid amb una sola cara i on les neurones són al cap. perquè si tan llest et penses que ets això ho deuries de saber. Així que deixa de dir coses que a tu ni et venen, ni et van ;)
    Toni felicitats, t'ho mereixes!

    ResponElimina
  12. Anònim21:46

    Ho capito, qui estigui lliure de pecat...

    Felicitats Toni

    ResponElimina
  13. Anònim23:32

    Toni..tu i les teves histories..ets l'amo nen!!

    ResponElimina
  14. Anònim21:01

    Toni, jo te la poso dura si tu me la mulles.

    :)

    ResponElimina