15.12.06

Entrevista a Ona Mallorca

Ja teniu aquí l'mp3 de l'entrevista que acabo de fer a Ona Mallorca.

Gràcies Benjamí (bitòleg)!
Gràcies Ricard!

1 comentari:

  1. Anònim22:11

    Gràcies a tu, s'ha fet curt.

    I per la confessió en exclusiva també ;)

    ResponElimina