30.12.06

Musa versus Odalisca

La musa et fa trempar les neurones, t'inspira sinapsis i ejacules versos. La musa és més aviat platònica. L'odalisca, en canvi, és més carnal, més epicúria, més dionisíaca: et fa trempar allò que penja, t'inspira fornicis i ejacules nèctar que ella (que no és tòtila) sap aprofitar... Muses n'hi ha 9; odalisques la tira...










































La rehòstia és quan una musa, a més de musa, esdevé odalisca, o viceversa... Aleshores es produeix el miracle més miraculós de tots: el poeta ejacula a dojo i la vida és un cel, un paradís color de rosa... La llàstima és que (com TOT en aquesta vida) les muses i les odalisques caduquen. També caduquen els poetes. El que no caduca mai són els versos eterns.

3 comentaris:

  1. Bonica recopilació d'odalisques. Pensar que aquestes que has mostrat poden caducar se'm fa difícil (exceptuant una siliconada que he vist per aquí).

    ResponElimina
  2. Anònim16:08

    Rubén Darío digué: "La mejor musa es la de cane y hueso".

    Xocolata amb pètals de rosa.

    ResponElimina
  3. Anònim21:32

    Visca la categoria del poeta, que no sap fer una altra cosa que vestir-se de dones nues!

    ResponElimina