23.12.06

Post 500

Aquest és el post número 500 d'ENTRELLUM CIBERDIETARI 06. El primer post d'aquest blog el vaig escriure el dia 21.12.05 arran d'un lamentable episodi que de ben segur tots recordareu. És a dir, que abans d'ahir ENTRELLUM 06 va fer un any i dintre de 8 dies caducarà. Aquest és el balanç: 500 posts i 68.000 visites. No hi haurà bloguicidi. Ja us anuncio que ENTRELLUM continuarà...

ENTRELLUM 07 Beta

El Montseny nevat. L'arbre guarnit. Els regals embolicats. Les fulles que voleien. Dies de relax... L'any que conclou ha estat memorable per molts motius. Ja signaria perquè el 2007 fos igual de bo...

5 comentaris:

  1. Una senyora panera, tindras pernil per tot l'any..

    ResponElimina
  2. Bé, enguany han arribat 3 pernils a casa... Sí: 3. I un de pota negra. La panera aquesta em va tocar en una rifa, a mi, que no jugo a la loteria i mai no m'havia tocat res. El 2006 s'acaba molt bé, no em puc queixar. Bon Nadal, Robur!

    ResponElimina
  3. Bon Nadal, Toni. I que gaudeixis d'un feliç i assossegat nou any 2007.

    ResponElimina
  4. Bones Festes Senyor Toni !!!

    Muuuuuuuuuuuuuuuuu

    ResponElimina
  5. Anònim18:40

    Bon Nadal i demés festes, Toni.
    I un bon 2007, que segur que ho serà.
    Sani

    ResponElimina