
Aquest és el post número
500 d'
ENTRELLUM CIBERDIETARI 06. El primer post d'aquest blog el vaig escriure el dia
21.12.05 arran d'un lamentable episodi que de ben segur tots recordareu. És a dir, que abans d'ahir
ENTRELLUM 06 va fer un any i dintre de 8 dies caducarà. Aquest és el balanç:
500 posts i
68.000 visites. No hi haurà
bloguicidi. Ja us anuncio que ENTRELLUM continuarà...
El
Montseny nevat. L'arbre guarnit. Els regals embolicats. Les fulles que voleien. Dies de relax... L'any que conclou ha estat memorable per molts motius. Ja signaria perquè el 2007 fos igual de bo...
Una senyora panera, tindras pernil per tot l'any..
ResponEliminaBé, enguany han arribat 3 pernils a casa... Sí: 3. I un de pota negra. La panera aquesta em va tocar en una rifa, a mi, que no jugo a la loteria i mai no m'havia tocat res. El 2006 s'acaba molt bé, no em puc queixar. Bon Nadal, Robur!
ResponEliminaBon Nadal, Toni. I que gaudeixis d'un feliç i assossegat nou any 2007.
ResponEliminaBones Festes Senyor Toni !!!
ResponEliminaMuuuuuuuuuuuuuuuuu
Bon Nadal i demés festes, Toni.
ResponEliminaI un bon 2007, que segur que ho serà.
Sani