19.12.06

Ressenyes de L_OI

2 comentaris:

  1. Anònim15:33

    Gràcies a tu, Toni, pels teus llibres.

    Òscar Palazón

    ResponElimina
  2. Anònim22:32

    Jo ja l'he encomanat per aquest Nadal. Friso per llegir-lo :-).

    ResponElimina