21.12.06

Sexe

Un dia parlaré de sexe seriosament. Fa dies que vull parlar de sexe seriosament. No hi ha res més seriós que el sexe. Per desgràcia, la majoria el redueix a l'acudit verd, la marranada, la pel·li porno o el clau superficial, però això és quedar-se amb l'embolcall sense entendre ni un borrall. M'interessa sobretot la relació entre sexe i perversitat. L_OI és una tímida incursió per aquests verals... El besar-se i el vessar-se requereixen un tractat filosòfic de primera magnitud. Fins ara cap filòsof no ha tingut els nassos d'enfrontar-s'hi seriosament. Si el temps i les energies m'ho permeten, escriuré una obra definitiva sobre el tema. Però, abans de posar-me a escriure-la, estic enllestint el meu treball de camp... Paciència.

ENTRELLUM 07 Beta

4 comentaris:

  1. Anònim18:09

    Un treball cientific, si senyor!!!!! De fet, davant d'una hipostesi cal un bon treball de camp. Compte, peroò, no et descuidis cap variable

    ResponElimina
  2. Ei maco, he començat a llegir «L'eucació de l'estoic» i molts cops no sé si t'estic llegint Pessoa o t'estic llegint a tu. Diria que és com llegir-te a tu un altre cop però dient les coses d'una manera molt diferent a com ho fas tu normalment

    Apa, salut

    ResponElimina
  3. Anònim0:42

    Superaràs en Sostres?

    ResponElimina
  4. Sostres és un pallasso.

    ResponElimina