Amb aquest post acaba ENTRELLUM 06 (510 posts & 70.000 visites) i comença ENTRELLUM 07. Com diu la cançó de Fito & Fitipaldis:
Puedes encontrarme cerca del finalAquí ens seguirem trobant, entrellumaires.
Porque todo empieza cerca del final
Us desitjo un 2007 inoblidable.

Bon any! Ens seguirem trobant!!!
ResponEliminaBon any...
ResponElimina510 posts! Mare de déu! L'any que vé, més?
ResponEliminaBon any!
molt bona la canço
ResponEliminaBon Any 2007. Em mantindré a l'entrellum durant l'any vinent.
ResponEliminaBon any nou!
ResponEliminabon any, Toni
ResponEliminaFito...qué gran, l'Entrellum,també
Coincideixo amb l'anònim: Donde todo empieza es una excel.lent tria per cloure el blog i l'any.
ResponEliminaUn plaer haver llegit Entrellum i un plaer encara més gran tenir Entrellum per un any més, almenys.
Molt bon any nou!
Bon any a tothom.
ResponEliminaQuan et vaig veure per primer cop a la selectivitat vigilant-nos em vas semblar prou curiós. I quan en Marçal em va descobrir el teu blog vaig alucinar. Des de llavors m'encanta llegir el que publiques.
Felicitats pel blog i a continuar en un 2007 amb més premis!
Amb els millors desitjos per a tu i per a la resta d'entrellumaires: bon any, Toni!
ResponEliminaEstic totalment enganxat a aquest ciberdietari des que vaig fer el descobriment. Amb la confiança que no ens tenim et desitge un bon any i un desfici més gran (si cap) per la cosa d'escriure.
ResponEliminaBon Any Nou fi2lOsOf7ic per a tu i els teus, Toni!!!
ResponEliminaAgafem unes imaginàries tissores del temps i tallem Entre(la)llum del 2006 per què el nou blog ens permeti llegir-te dia rera dia.
Salut i ens llegim!
Bon Any !!!
ResponElimina