31.12.06

Tot comença prop del final

Amb aquest post acaba ENTRELLUM 06 (510 posts & 70.000 visites) i comença ENTRELLUM 07. Com diu la cançó de Fito & Fitipaldis:
Puedes encontrarme cerca del final
Porque todo empieza cerca del final
Aquí ens seguirem trobant, entrellumaires.
Us desitjo un 2007 inoblidable.

13 comentaris:

  1. Anònim22:27

    Bon any! Ens seguirem trobant!!!

    ResponElimina
  2. Anònim22:45

    Bon any...

    ResponElimina
  3. 510 posts! Mare de déu! L'any que vé, més?
    Bon any!

    ResponElimina
  4. Anònim23:45

    molt bona la canço

    ResponElimina
  5. Bon Any 2007. Em mantindré a l'entrellum durant l'any vinent.

    ResponElimina
  6. bon any, Toni
    Fito...qué gran, l'Entrellum,també

    ResponElimina
  7. Anònim15:27

    Coincideixo amb l'anònim: Donde todo empieza es una excel.lent tria per cloure el blog i l'any.
    Un plaer haver llegit Entrellum i un plaer encara més gran tenir Entrellum per un any més, almenys.
    Molt bon any nou!

    ResponElimina
  8. Anònim15:50

    Bon any a tothom.
    Quan et vaig veure per primer cop a la selectivitat vigilant-nos em vas semblar prou curiós. I quan en Marçal em va descobrir el teu blog vaig alucinar. Des de llavors m'encanta llegir el que publiques.
    Felicitats pel blog i a continuar en un 2007 amb més premis!

    ResponElimina
  9. Amb els millors desitjos per a tu i per a la resta d'entrellumaires: bon any, Toni!

    ResponElimina
  10. Anònim18:49

    Estic totalment enganxat a aquest ciberdietari des que vaig fer el descobriment. Amb la confiança que no ens tenim et desitge un bon any i un desfici més gran (si cap) per la cosa d'escriure.

    ResponElimina
  11. Bon Any Nou fi2lOsOf7ic per a tu i els teus, Toni!!!
    Agafem unes imaginàries tissores del temps i tallem Entre(la)llum del 2006 per què el nou blog ens permeti llegir-te dia rera dia.
    Salut i ens llegim!

    ResponElimina
  12. Anònim20:57

    Bon Any !!!

    ResponElimina