18.1.07

Entendre

Només podem entendre allò que hem viscut.

5 comentaris:

  1. Anònim20:38

    Ai caram! I tu pots entendre una pinta perquè fa molts anys vas tindre cabells al cap.

    O parles d'alguna cosa més interessant que la teua al·lopècia?

    ResponElimina
  2. Anònim0:39

    I, de vegades, fins i tot allò que hem viscut es fa difícil d'entendre.

    ResponElimina
  3. Josep, per descomptat que em refereixo a coses més importants que tenir cabell al cap o no (el que importa tenir al cap són idees).

    Jordi: vaig estar temptat d'afegir això que escrius a l'aforisme, però aleshores hagués quedat massa llarg. Malauradament, de vegades, ni tan sols som capaços d'entendre el que hem viscut.

    ResponElimina
  4. Anònim8:42

    Gràcies Toni. Massa sovint hi ha gent -intel·lectuals, polítics i periodistes sobretot- que volen fer transcendent qualsevol collonada que els afecta.
    Allò d'elevar l'anècdota a categoria no acaba d'estar massa ben entès.

    ResponElimina
  5. Tant de bò sempre ens quedi vida per intentar entendre-la, ni que sigui endebades!

    ResponElimina