Josep, per descomptat que em refereixo a coses més importants que tenir cabell al cap o no (el que importa tenir al cap són idees).
Jordi: vaig estar temptat d'afegir això que escrius a l'aforisme, però aleshores hagués quedat massa llarg. Malauradament, de vegades, ni tan sols som capaços d'entendre el que hem viscut.
Gràcies Toni. Massa sovint hi ha gent -intel·lectuals, polítics i periodistes sobretot- que volen fer transcendent qualsevol collonada que els afecta. Allò d'elevar l'anècdota a categoria no acaba d'estar massa ben entès.
Ai caram! I tu pots entendre una pinta perquè fa molts anys vas tindre cabells al cap.
ResponEliminaO parles d'alguna cosa més interessant que la teua al·lopècia?
I, de vegades, fins i tot allò que hem viscut es fa difícil d'entendre.
ResponEliminaJosep, per descomptat que em refereixo a coses més importants que tenir cabell al cap o no (el que importa tenir al cap són idees).
ResponEliminaJordi: vaig estar temptat d'afegir això que escrius a l'aforisme, però aleshores hagués quedat massa llarg. Malauradament, de vegades, ni tan sols som capaços d'entendre el que hem viscut.
Gràcies Toni. Massa sovint hi ha gent -intel·lectuals, polítics i periodistes sobretot- que volen fer transcendent qualsevol collonada que els afecta.
ResponEliminaAllò d'elevar l'anècdota a categoria no acaba d'estar massa ben entès.
Tant de bò sempre ens quedi vida per intentar entendre-la, ni que sigui endebades!
ResponElimina