Això dels rànquings sempre m'ha semblat quelcom sospitós. No sé quins són els criteris o els paràmetres que utilitzen per a col·locar algú més amunt o més avall. El cas és que, amb sorpresa, em trobo que en el rànquing de blogs en català d'Alianzo aparec al cinquè lloc...
Davant meu, alguns blogs polítics; darrere, alguns blogs mítics... La veritat és que no ho acabo d'entendre. Algú m'ho pot explicar?

El ránking por Idiomas:
ResponEliminaEspañol
Euskara
Català
Galego
Asturianu
English
Valencià!!!
Osti! Van forts aquests de l´Alianzo... No sé què és més sorprenent, si això del "idioma" valencià o la posició del Sr. Ibàñez.
va com va
ResponEliminahttp://www.kedume.net/conversa/