No aconsegueixo comprendre com és que encara no has deixat d'estimar-me després de tots aquests anys. Motius no te n'han faltat. És un misteri. Dissabte al matí, asseguts a la sorra, vora mar, semblàvem dos adolescents enamorats... Fa 22 anys que estem junts i 14 que som pares. Cada dia que passa em sento més a prop teu. Què seria de mi si no t'hagués trobat? Llegeixes l'última novel·la de l'Almudena Grandes: El cor glaçat. El nostre caliu... Aquest misteri inexplicable que ens uneix. Cada nit. Tota la vida fins al final.
L'edifici de la coberta, no et recorda la Seu Vella de Lleida?
ResponEliminaNo, jo diria que no, més aviat no. El campanar de la Seu de Lleida és així
ResponEliminaEi, que jo també sóc de Lleida. A mi sí que me la recorda.
ResponEliminaMe n'alegro sincerament.
ResponEliminaLa fidelitat, aquest valor tan ridiculitzat per la púrria progre, i amb tantes tentacions com hi han avui a la dèbil carn...
Aviat a les noces d'argent, s.D.v.