27.2.07

Distància

Contra el naufragi dels sentiments només ens queda una platja: la voluntat de ser lliures, l'aristocràcia de la distància.

8 comentaris:

  1. Anònim17:12

    No n'hi ha naufragi de sentiments fins que no pots sentir res... Ho demés són trobades del vaixell amb icebergs.

    ResponElimina
  2. Anònim19:38

    TONIIII, VA POSA-HI ALGUNES PREGUNTES DEL EXAMEN DE DEMÀ SI US PLAUUU =D!! GRACIES SI LES FIQUES CLAR... ADEUUU, FINS DEMÀAA!!!

    ResponElimina
  3. Anònim19:39

    POSA-HI LES PREGUNTES DE L'EXAMEN DE DEMÀ SI US PLAU, ADEUUUU

    ResponElimina
  4. L’home és un animal mitològic perquè no suporta gaire la realitat i, per això, necessita fugir-ne mitjançant la ficció.

    ResponElimina
  5. Anònim22:06

    PERO QUE HI DIUS HOME?? POSA SI US PLAU LES PREGUNTES QUE SINO DEMÀ MOLTA PEOPLE SUSPENDRÀ!!! VAAAA!!!!

    ResponElimina
  6. Anònim22:07

    VAAA SI US PLAUUU DEIXA-LES AQUIIII QUE SINÒ DEMÀ MOLTA GENT SUSPENDRÀ!!! VINGAAAA VAAAA!!

    ResponElimina
  7. Anònim22:41

    Mentre tingui desitjos i somnis no podré ser mai lliure.
    Estic massa cansada de tot plegat; (sí, punt i coma, els odio per cert, haurien de fer-los desaparèixer del teclat, o és punt, o és coma collons!) i sobretot massa cansada de somnis i desitjos.
    Però potser sigui la manera de començar aquest aspre camí cap a la llibertat. Sí, potser sí...

    ResponElimina
  8. Anònim22:45

    Cony amb les preguntes de l´examen!
    No els facis cap examen, home. De què collons serveixen els exàmens? No els despertaràs pas la curiositat amb un examen?
    Sí ja sé, la "burocràcia de l´ensenyament". Tot plegat una merda, tot plegat massa cansat.

    ResponElimina