Mentre tingui desitjos i somnis no podré ser mai lliure. Estic massa cansada de tot plegat; (sí, punt i coma, els odio per cert, haurien de fer-los desaparèixer del teclat, o és punt, o és coma collons!) i sobretot massa cansada de somnis i desitjos. Però potser sigui la manera de començar aquest aspre camí cap a la llibertat. Sí, potser sí...
Cony amb les preguntes de l´examen! No els facis cap examen, home. De què collons serveixen els exàmens? No els despertaràs pas la curiositat amb un examen? Sí ja sé, la "burocràcia de l´ensenyament". Tot plegat una merda, tot plegat massa cansat.
No n'hi ha naufragi de sentiments fins que no pots sentir res... Ho demés són trobades del vaixell amb icebergs.
ResponEliminaTONIIII, VA POSA-HI ALGUNES PREGUNTES DEL EXAMEN DE DEMÀ SI US PLAUUU =D!! GRACIES SI LES FIQUES CLAR... ADEUUU, FINS DEMÀAA!!!
ResponEliminaPOSA-HI LES PREGUNTES DE L'EXAMEN DE DEMÀ SI US PLAU, ADEUUUU
ResponEliminaL’home és un animal mitològic perquè no suporta gaire la realitat i, per això, necessita fugir-ne mitjançant la ficció.
ResponEliminaPERO QUE HI DIUS HOME?? POSA SI US PLAU LES PREGUNTES QUE SINO DEMÀ MOLTA PEOPLE SUSPENDRÀ!!! VAAAA!!!!
ResponEliminaVAAA SI US PLAUUU DEIXA-LES AQUIIII QUE SINÒ DEMÀ MOLTA GENT SUSPENDRÀ!!! VINGAAAA VAAAA!!
ResponEliminaMentre tingui desitjos i somnis no podré ser mai lliure.
ResponEliminaEstic massa cansada de tot plegat; (sí, punt i coma, els odio per cert, haurien de fer-los desaparèixer del teclat, o és punt, o és coma collons!) i sobretot massa cansada de somnis i desitjos.
Però potser sigui la manera de començar aquest aspre camí cap a la llibertat. Sí, potser sí...
Cony amb les preguntes de l´examen!
ResponEliminaNo els facis cap examen, home. De què collons serveixen els exàmens? No els despertaràs pas la curiositat amb un examen?
Sí ja sé, la "burocràcia de l´ensenyament". Tot plegat una merda, tot plegat massa cansat.