15.2.07

Entrevista amb VM

S'ha fet esperar una mica, però per fi podeu escoltar l'entrevista que vam fer aquest dilluns a EVM. Dura 42'. Ja em direu què us sembla...


Entrevista: post + audio

5 comentaris:

  1. Toni! Just acabo d'escoltar l'entrevista al Enric Vila-Matas. M'ha semblat molt bona, variada, i sobretot enriquidora, tindria d'haver durat dues hores més. Moltes merces per incloure les meves preguntes a l'entrevista. Encara estic flotant i suposo que aquesta nit ja no dormiré.

    ResponElimina
  2. Anònim9:52

    la foto ha quedat moguda

    ResponElimina
  3. Gràcies, Toni, per posar l'entrevista a l'abast dels qui no podem escoltar Ràdio Vallromanes. Molt per sobre de polèmiques de galliner i de prejudicis, Vila-Matas és un dels escriptors que em semblen més interessants des de fa temps. Un luxe!

    ResponElimina
  4. Anònim13:19

    Gracies per la musica de Van Morrison. La escolto ara, mentres escric aquestes lineas. 13´18 horas, a la Travessera de Dalt.

    Vila-Matas

    ResponElimina
  5. Gràcies a tu, Enric, per deixar el comentari. He afegit més música de VM. A veure si t'agrada.

    ResponElimina