Toni! Just acabo d'escoltar l'entrevista al Enric Vila-Matas. M'ha semblat molt bona, variada, i sobretot enriquidora, tindria d'haver durat dues hores més. Moltes merces per incloure les meves preguntes a l'entrevista. Encara estic flotant i suposo que aquesta nit ja no dormiré.
Gràcies, Toni, per posar l'entrevista a l'abast dels qui no podem escoltar Ràdio Vallromanes. Molt per sobre de polèmiques de galliner i de prejudicis, Vila-Matas és un dels escriptors que em semblen més interessants des de fa temps. Un luxe!
Toni! Just acabo d'escoltar l'entrevista al Enric Vila-Matas. M'ha semblat molt bona, variada, i sobretot enriquidora, tindria d'haver durat dues hores més. Moltes merces per incloure les meves preguntes a l'entrevista. Encara estic flotant i suposo que aquesta nit ja no dormiré.
ResponEliminala foto ha quedat moguda
ResponEliminaGràcies, Toni, per posar l'entrevista a l'abast dels qui no podem escoltar Ràdio Vallromanes. Molt per sobre de polèmiques de galliner i de prejudicis, Vila-Matas és un dels escriptors que em semblen més interessants des de fa temps. Un luxe!
ResponEliminaGracies per la musica de Van Morrison. La escolto ara, mentres escric aquestes lineas. 13´18 horas, a la Travessera de Dalt.
ResponEliminaVila-Matas
Gràcies a tu, Enric, per deixar el comentari. He afegit més música de VM. A veure si t'agrada.
ResponElimina