11.2.07

Perduts

Podem arribar molt lluny, sempre que el cap i el cor coincideixin; si no, estem perduts.

5 comentaris:

  1. Anònim20:03

    hola! soc el webmaster de www.topcatala.com, estic buscant gent solidaria que vulgui afegir el seu espai personal o web a la llista per ajudar a "arrancar" la web. Espero que no et prenguis aixo com a spam. Pots escriure'm a webmaster@topcatal.com si vols. Gràcies pel teu temps :) Salutacions!

    J.Hicks

    ResponElimina
  2. Anònim20:22

    Hi haurà més somnis que nits i estels.....

    ResponElimina
  3. Anònim22:48

    I que pasa si a l'hora de raonar,creus q has de fer cas al cor, y no al cap?, potser penses en fred una cosa y la veus mes clara, pero i si a l'hora d'actuar et deixes portar?, no pots estar tot el dia pensant si el teu cor y el teu cap estan units, pq el 90% dls casos no estaran d'acord. Sempre q escullis alguna cosa amb el cap hi veuras les consequencies, quan ho fas emb el cor tot es de color rosa no creus?

    ResponElimina
  4. Anònim21:46

    "Podem arribar molt lluny, sempre que el cap i el cor coincideixin; si no, estem perduts", va dir Maria Antonieta poc abans de pujar a la guillotina.

    ResponElimina