Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
El tatami, la delicada roba de la cortesana i la seva suau pell, es tenyiren de vermell pujat, talment com un camp de cirerers florits.
Em fa l'efecte que no n'ha vist gaires de camps de cireres qui ho ha escrit. La flor del cirerer no és pas de "vermell pujat", una altra cosa són els fruits que dóna. Però això ja són cireres d'un altre paner.
Els cirerers florits són roses, no pas vermells, oi?. De qui és el text?
Sobra el "com"? :)
potser "fucsia esponerós" en comptes de vermell pujat. Dic jo, eh!
Des de quan les flors dels cirers són de color roig? era fàcil, mestre!
Flors de cirerers he vist blanques i de color rosa, no sé si hi ha de vermelles.
Fins i tot el tatamis grinyolen!!!"UHHH, claro, claro, claro"
Em fa l'efecte que no n'ha vist gaires de camps de cireres qui ho ha escrit. La flor del cirerer no és pas de "vermell pujat", una altra cosa són els fruits que dóna. Però això ja són cireres d'un altre paner.
ResponEliminaEls cirerers florits són roses, no pas vermells, oi?. De qui és el text?
ResponEliminaSobra el "com"? :)
ResponEliminapotser "fucsia esponerós" en comptes de vermell pujat. Dic jo, eh!
ResponEliminaDes de quan les flors dels cirers són de color roig? era fàcil, mestre!
ResponEliminaFlors de cirerers he vist blanques i de color rosa, no sé si hi ha de vermelles.
ResponEliminaFins i tot el tatamis grinyolen!!!
ResponElimina"UHHH, claro, claro, claro"