4.4.07

Mallerenga

Una mallerenga carbonera (Parus major) voleteja per l’olivera, va de branca en branca fins que salta al magnolier. És la primera vegada que la veig; la merla i el pit-roig, en canvi, sovintegen pel jardí. Mallerenga després de la pluja, glicina florida, roses primeres. La gespa més alta i més verda que mai.

Voleu escoltar-la?

3 comentaris:

  1. M'ha agradat molt el teu post dels ocells, la mallarenga, el pit-roig, etc.
    Precisament aquests dies estic treballant i "lluitant" amb el nou Bloc per aprendre a incorporar altres coses que no siguin sols text, i la que em falta per descobrir és aquesta que fas tu avui: incorporar un arxiu de so...
    He mirat l'Ajuda de Blogger, però no en diu res.
    Em pots ajudar a saber com es fa?
    Puc incorporar arxius midi o mp3 que tingui en el meu disc dur? O s'ha de fer d'altra manera?
    T'agrairé l'ajuda. Gràcies
    Salvador

    ResponElimina
  2. Hola Salvador,

    Per als arxius de so tens vàries opcions:

    ODEO: http://odeo.com

    BOOMP3: http://boomp3.com

    CASTPOST: http://www.castpost.com

    T'has d'enregistrar i ja pots penjar cançons o gravar veu. Jo faig anar Odeo. Va molt bé.

    ResponElimina
  3. No ho sé per el Vallés o la Terra Ferma, pero per aqui el Gironès hi ha una frase feta relacionada amb aquest ocell:"Parlar més que una mallarenga".

    ResponElimina