1.6.07

Love of Lesbian

Acabo de descobrir un grup...





La niña imantada

Són bons, refotudament bons.

4 comentaris:

  1. sonen bastant bé, res de nou, però.

    ResponElimina
  2. Anònim14:00

    Doncs déu n'hi do, si són bons... Algun dia m'hauria de replantejar els meus gustos musicals.

    ResponElimina
  3. Anònim22:07

    Ostres Toni!! celebro que t'agradin crec que es de lo millloret que hi ha, jo ja fa temps que els segueixo i en directe no tenen desperdici

    ResponElimina
  4. Anònim9:39

    per cert, si tens oportunitat escolta l'anterior treball "Maniobres descapismo", crec que t'agradara.
    Estic amb un teclat madein Uk, per tant no hi ha ni un maleit accent!!

    ResponElimina