Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
sonen bastant bé, res de nou, però.
Doncs déu n'hi do, si són bons... Algun dia m'hauria de replantejar els meus gustos musicals.
Ostres Toni!! celebro que t'agradin crec que es de lo millloret que hi ha, jo ja fa temps que els segueixo i en directe no tenen desperdici
per cert, si tens oportunitat escolta l'anterior treball "Maniobres descapismo", crec que t'agradara.Estic amb un teclat madein Uk, per tant no hi ha ni un maleit accent!!
sonen bastant bé, res de nou, però.
ResponEliminaDoncs déu n'hi do, si són bons... Algun dia m'hauria de replantejar els meus gustos musicals.
ResponEliminaOstres Toni!! celebro que t'agradin crec que es de lo millloret que hi ha, jo ja fa temps que els segueixo i en directe no tenen desperdici
ResponEliminaper cert, si tens oportunitat escolta l'anterior treball "Maniobres descapismo", crec que t'agradara.
ResponEliminaEstic amb un teclat madein Uk, per tant no hi ha ni un maleit accent!!