Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
A l'eternitat trobarem el premi per no haver tingut horitzons...
Ja ho teniu aixo els poetes ... o els entre(i)l(.)luminats de la paraula.... convertir un diumenge( en aquest cas el primer de juny) en protagonista.
I com ens queda a alguns de lluny encara, caram!
A l'eternitat trobarem el premi per no haver tingut horitzons...
ResponEliminaJa ho teniu aixo els poetes ... o els entre(i)l(.)luminats de la paraula.... convertir un diumenge( en aquest cas el primer de juny) en protagonista.
ResponEliminaI com ens queda a alguns de lluny encara, caram!
ResponElimina