11.6.07

RANVESPRE


5 comentaris:

  1. Anònim20:42

    D'on treus el temps, noi?

    ResponElimina
  2. Gran idea jaja lo mismo abro un blog porque parece interesante el cultura21 i aixi tindre el meu blog en catala i el podré practicar mes jaja.

    A més seria Joan Pardo i no tindria que disputar el google amb el cantant

    ResponElimina
  3. Anònim9:31

    Felicitats Toni per la nova criatura nascuda en el temps de les cireres. Espero passejar-me sovint com he fet en alguns dels teus anteriors. M'agrada el lirisme intimista que traspua, no serà al ranvespre sinó amb les palpentes mig closes i la nit caiguda que en gaudirem d'aquesta nova aventura. Felicitats!

    ResponElimina
  4. Anònim13:41

    Ranvespre, segons el DIEC (Diccionari de l'Institut d'Estudis Catalans), es hora baixa, no com dius en el teu nou bloc... Per si dubtes, mira't l'enllaç del DIEC2.

    http://dlc.iec.cat/results.asp?txtEntrada=RANVESPRE&operEntrada=0

    ResponElimina
  5. l'expressió correcte seria segons en Francesc de BORJA MOLL.

    ...a ranvespre (al atardecer) amb la "a" incorporada com si fos una expressió,

    ResponElimina