Felicitats Toni per la nova criatura nascuda en el temps de les cireres. Espero passejar-me sovint com he fet en alguns dels teus anteriors. M'agrada el lirisme intimista que traspua, no serà al ranvespre sinó amb les palpentes mig closes i la nit caiguda que en gaudirem d'aquesta nova aventura. Felicitats!
Ranvespre, segons el DIEC (Diccionari de l'Institut d'Estudis Catalans), es hora baixa, no com dius en el teu nou bloc... Per si dubtes, mira't l'enllaç del DIEC2.
D'on treus el temps, noi?
ResponEliminaGran idea jaja lo mismo abro un blog porque parece interesante el cultura21 i aixi tindre el meu blog en catala i el podré practicar mes jaja.
ResponEliminaA més seria Joan Pardo i no tindria que disputar el google amb el cantant
Felicitats Toni per la nova criatura nascuda en el temps de les cireres. Espero passejar-me sovint com he fet en alguns dels teus anteriors. M'agrada el lirisme intimista que traspua, no serà al ranvespre sinó amb les palpentes mig closes i la nit caiguda que en gaudirem d'aquesta nova aventura. Felicitats!
ResponEliminaRanvespre, segons el DIEC (Diccionari de l'Institut d'Estudis Catalans), es hora baixa, no com dius en el teu nou bloc... Per si dubtes, mira't l'enllaç del DIEC2.
ResponEliminahttp://dlc.iec.cat/results.asp?txtEntrada=RANVESPRE&operEntrada=0
l'expressió correcte seria segons en Francesc de BORJA MOLL.
ResponElimina...a ranvespre (al atardecer) amb la "a" incorporada com si fos una expressió,