Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
L'any passat vas vigilar-me a mi i als meus companys. I el primer dia, quan passaves llista, impresionaves força.Et vas portar bé amb la nota (un 8,5 crec recordar) i després vaig descobrir aquest blog, gràcies al Marçal. Que n'és de petit el món! Sort als aspirants i a veure si no hi ha nois amb rastes que s'adormen (curiosament el "rastes" seia al meu costat).
L'any passat vas vigilar-me a mi i als meus companys. I el primer dia, quan passaves llista, impresionaves força.
ResponEliminaEt vas portar bé amb la nota (un 8,5 crec recordar) i després vaig descobrir aquest blog, gràcies al Marçal. Que n'és de petit el món!
Sort als aspirants i a veure si no hi ha nois amb rastes que s'adormen (curiosament el "rastes" seia al meu costat).