Marc Vidal la clava en el seu darrer post: Frankfurt.cat. Llàstima que l'únic enllaç que hi posa desmereixi l'encert i la qualitat del seu escrit. De totes maneres, GRÀCIES! Te'n dec una altra.
no em déus res, jo poso el que penso, si algun dia fas quelcom de criticable, et fotaré amb la mateixa passió. Ets un gran escriptor i és una llàstima que aquest món giri al voltant d'idiotes consumibles i de columnistes que mai han escrit res, de tertulians que mai han donat la seva opinió amb una mica d'originalitat i d'analistes que no analitzen amb professionalitat ni el color de la façana de casa seva. Una llàstima, però tot això no resta lo important de Frankfurt i que el català sigui present, amb qui sigui, però que sigui present.
No he posat enllaços a ningú més perquè ningú més te on enllaçar amb una mínima qualitat, millor el silenci que les paraules buides, no?
no em déus res, jo poso el que penso, si algun dia fas quelcom de criticable, et fotaré amb la mateixa passió. Ets un gran escriptor i és una llàstima que aquest món giri al voltant d'idiotes consumibles i de columnistes que mai han escrit res, de tertulians que mai han donat la seva opinió amb una mica d'originalitat i d'analistes que no analitzen amb professionalitat ni el color de la façana de casa seva. Una llàstima, però tot això no resta lo important de Frankfurt i que el català sigui present, amb qui sigui, però que sigui present.
ResponEliminaNo he posat enllaços a ningú més perquè ningú més te on enllaçar amb una mínima qualitat, millor el silenci que les paraules buides, no?
a bientôt!
Val, val, avui ja no em caldrà dinar. Crec que per culpa teva m'he engreixat un parell de quilos!
ResponElimina