Al meu poble, en canvi, el cap de l'oposició (que pertany a la mateixa formació que la flamant primera dama del poble veí) es passeja a cavall riera amunt i riera avall talment un xèrif sense estrella i sense rumb.
31.10.07
Ha de ser molt dur estar a l'oposició ara que arriba l'hivern i les nits són més llargues
Al meu poble, en canvi, el cap de l'oposició (que pertany a la mateixa formació que la flamant primera dama del poble veí) es passeja a cavall riera amunt i riera avall talment un xèrif sense estrella i sense rumb.

"Per a les ànimes, mullar-se és plaer o mort" (Heràclit).
ResponEliminaSi et maten a les urnes, busca el plaer al tàlem de l'alcalde...
me gustas cuando callas porque estás como ausente.
ResponEliminaPablo Neruda