20.11.07

Autoritat 100

Hem trigat gairebé dos anys. Avui (havia de ser avui), hem assolit les tres xifres d'autoritat technoràtica, amb quasi 1.000 enllaços (blog reactions). A més, plou arreu del país. Estic molt, molt feliç. Gràcies a tots! (i gràcies a mi, que m'ho he currat, collons). [No sabeu la il·lusió que em fa anar davant de la Mireia i de l'Iceta]

Avís: aquest vespre faré una crònica de la conferència d'Artur Mas in situ i en directe. No us la perdeu per res del món.

15 comentaris:

  1. Toni,

    Jo ara vaig a la recerca de l'autoritat 69. Et felicito. M'agrada el ..."gràcies a mi que m'ho he currat".

    Jo aquest vespre també hi seré. Veurem si podem saludar-nos!

    Marc Arza
    www.catalunyafastforward.blogspot.com

    ResponElimina
  2. Vigila, que el 69 és un número molt màgic. Em veuràs segur: una calva relluent amb un portàtil sobre les cames...

    ResponElimina
  3. Tu ho has dit. És important treballar a fons per a aconseguir fites. Si ho aconsegueixes per mèrits propis, la satisfacció és molt més gran.
    Felicitats

    ResponElimina
  4. Felicitats Toni. I que tinguis molts més enllaços. Salutacions des de els indrets aeris i comarques gironines. Ah! Et recomano aquesta poetessa lleidetana:

    http://videopoesia.bloc.cat/post/7596/160146

    ResponElimina
  5. Una proesa en la catosfera literària! Enhorabona, Toni.

    ResponElimina
  6. felicitats Toni, curiosament jo he arribat avui a la meitat al 50.

    ResponElimina
  7. No ho hagués dit mai, però aquesta nit he somiat amb tu. Quines coses més estranyes.

    ResponElimina
  8. Hostimeta, això ja comença a ser greu!

    ResponElimina
  9. ja ho pots ben dir!

    ResponElimina
  10. Que no hi ha wi-fi al Palau de congresos?

    ResponElimina
  11. Anònim23:06

    Felicitats, que poques vegades la qualitat i l'esforç té més audiència que els fems actualment.

    ResponElimina
  12. Anònim9:00

    t'he fet un regal... des de el pis 428, tot i que vaig viure al 471, ;-(

    al meu bloc pots recollir un obsequi

    ResponElimina
  13. Gràcies, mestre, però això no et lliurarà del sopar amb bacallà que em deus...

    ResponElimina
  14. Uau, has arribat a les tres xifres! 100 felicitats! I jo que al@lucinava amb el meu 16 acabat d'estrenar... Ara no paris fins als 200. O 300. O 3000!

    ResponElimina
  15. Moltes Felicitats TONI!!
    Ets tot un exemple a seguir.
    Merci per introduir-me en aquest mon tan màgic.
    Espero arribar algun dia ni que sigui a la meitat de l’autoritat que t’has guanyat tu.
    Visca el BLOGGER jaja.

    ResponElimina