Hem trigat gairebé dos anys. Avui (havia de ser avui), hem assolit les tres xifres d'autoritat technoràtica, amb quasi 1.000 enllaços (blog reactions). A més, plou arreu del país. Estic molt, molt feliç. Gràcies a tots! (i gràcies a mi, que m'ho he currat, collons). [No sabeu la il·lusió que em fa anar davant de la Mireia i de l'Iceta]
Avís: aquest vespre faré una crònica de la conferència d'Artur Masin situ i en directe. No us la perdeu per res del món.
Tu ho has dit. És important treballar a fons per a aconseguir fites. Si ho aconsegueixes per mèrits propis, la satisfacció és molt més gran. Felicitats
Felicitats Toni. I que tinguis molts més enllaços. Salutacions des de els indrets aeris i comarques gironines. Ah! Et recomano aquesta poetessa lleidetana:
Moltes Felicitats TONI!! Ets tot un exemple a seguir. Merci per introduir-me en aquest mon tan màgic. Espero arribar algun dia ni que sigui a la meitat de l’autoritat que t’has guanyat tu. Visca el BLOGGER jaja.
Toni,
ResponEliminaJo ara vaig a la recerca de l'autoritat 69. Et felicito. M'agrada el ..."gràcies a mi que m'ho he currat".
Jo aquest vespre també hi seré. Veurem si podem saludar-nos!
Marc Arza
www.catalunyafastforward.blogspot.com
Vigila, que el 69 és un número molt màgic. Em veuràs segur: una calva relluent amb un portàtil sobre les cames...
ResponEliminaTu ho has dit. És important treballar a fons per a aconseguir fites. Si ho aconsegueixes per mèrits propis, la satisfacció és molt més gran.
ResponEliminaFelicitats
Felicitats Toni. I que tinguis molts més enllaços. Salutacions des de els indrets aeris i comarques gironines. Ah! Et recomano aquesta poetessa lleidetana:
ResponEliminahttp://videopoesia.bloc.cat/post/7596/160146
Una proesa en la catosfera literària! Enhorabona, Toni.
ResponEliminafelicitats Toni, curiosament jo he arribat avui a la meitat al 50.
ResponEliminaNo ho hagués dit mai, però aquesta nit he somiat amb tu. Quines coses més estranyes.
ResponEliminaHostimeta, això ja comença a ser greu!
ResponEliminaja ho pots ben dir!
ResponEliminaQue no hi ha wi-fi al Palau de congresos?
ResponEliminaFelicitats, que poques vegades la qualitat i l'esforç té més audiència que els fems actualment.
ResponEliminat'he fet un regal... des de el pis 428, tot i que vaig viure al 471, ;-(
ResponEliminaal meu bloc pots recollir un obsequi
Gràcies, mestre, però això no et lliurarà del sopar amb bacallà que em deus...
ResponEliminaUau, has arribat a les tres xifres! 100 felicitats! I jo que al@lucinava amb el meu 16 acabat d'estrenar... Ara no paris fins als 200. O 300. O 3000!
ResponEliminaMoltes Felicitats TONI!!
ResponEliminaEts tot un exemple a seguir.
Merci per introduir-me en aquest mon tan màgic.
Espero arribar algun dia ni que sigui a la meitat de l’autoritat que t’has guanyat tu.
Visca el BLOGGER jaja.