feia temps que no entrava al teu bloc. he tornat a 'caure' des de l'enllaç que té el Partal per lo del Mas.
M'ha sorprés escoltar-te. Ací baix estem avesats a escoltar molt el català oriental però gens la variant de Lleida. Em semblava sentir un paisà de la meua comarca, l'alcoià.
he estat llegint els ultims textos i què dir que no t'hagen dit, que enhorabona i endavant! ens llegim. salut!
feia temps que no entrava al teu bloc. he tornat a 'caure' des de l'enllaç que té el Partal per lo del Mas.
ResponEliminaM'ha sorprés escoltar-te. Ací baix estem avesats a escoltar molt el català oriental però gens la variant de Lleida. Em semblava sentir un paisà de la meua comarca, l'alcoià.
he estat llegint els ultims textos i què dir que no t'hagen dit, que enhorabona i endavant! ens llegim. salut!