Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Òndia, això del patrocini vol dir que haurem d'aguantar una pila de discursos i parlarem de matemàtiques i de com hem passat dels 1 i 0 als 2.0 i de quan ens vam inventar allò de la societat del coneixement...
Òndia, això del patrocini vol dir que haurem d'aguantar una pila de discursos i parlarem de matemàtiques i de com hem passat dels 1 i 0 als 2.0 i de quan ens vam inventar allò de la societat del coneixement...
ResponElimina