Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
jo, sempre a l'esquerra
- ToniNo va dir l'Artir Mas que això del dret a decidir no havia de partir mai la societat catalana en dos? Ja heu canviat d'opinió?
Ramon, la societat catalana JA FA TEMPS que està partida en dos: els catalans i els espanyols. O si vols matisar més: els catalanistes i els espanyolistes, i després la resta que ni fu ni fa.
jo, sempre a l'esquerra
ResponElimina- Toni
ResponEliminaNo va dir l'Artir Mas que això del dret a decidir no havia de partir mai la societat catalana en dos? Ja heu canviat d'opinió?
Ramon, la societat catalana JA FA TEMPS que està partida en dos: els catalans i els espanyols. O si vols matisar més: els catalanistes i els espanyolistes, i després la resta que ni fu ni fa.
ResponElimina