1.12.07

1-D CATALUNYA ÉS EL MÉS IMPORTANT



¿Tu de quin costat estàs?

La meva crònica aquest vespre

3 comentaris:

  1. - Toni
    No va dir l'Artir Mas que això del dret a decidir no havia de partir mai la societat catalana en dos? Ja heu canviat d'opinió?

    ResponElimina
  2. Ramon, la societat catalana JA FA TEMPS que està partida en dos: els catalans i els espanyols. O si vols matisar més: els catalanistes i els espanyolistes, i després la resta que ni fu ni fa.

    ResponElimina