
La catosfera no es diferencia gaire de la resta de realitats humanes. A la catosfera hi ha
gent que penca i
genteta que només sap criticar, enveja podrida, miserables, paràsits inútils, canalla sense cap mena de respecte ni de criteri. Ni fan ni deixen fer. Perquè, malgrat tot, hi ha
gent que fa coses, gent amb idees i iniciativa, gent que se la juga cada dia, que dóna la cara, que fa GRAN la nostra catosfera. Al final, com sempre, el temps posarà cadascú al seu lloc. A la catosfera, com a la vida, sovint també hi ha
mals rotllos. Jo n'he patit uns quants. La meva memòria recorda cada detall i cada nom... Hi ha coses que no s'obliden. Al final, els miserables desapareixen com puces insignificants.
T'honora la referència a què has perdut un altre premi.
ResponEliminaEls premis es guanyen i es perden, i depèn molt de quins siguin els membres del jurat i del moment concret. És bo sentir-se satisfet de guanyar-los i reconèixer la derrota i felicitar el gunayador.
Jo, de premis, n'he guanyat uns poquets i n'he perdut moltíssims
Toni, tu i jo, que ens hem enganxat algun cop, coincidim (crec jo) com a mínim a saber valorar qui penca i qui no, i cal deixar clar i m'alegra que ho facis, que el Marc és un pencaire, a més un pencaire en benefici propi (que si no de què viuria) però, en termes catosfèrics, blocosfèrics, etc... bàsicament un pencaire en benefici de tothom... S'ho creu això del 2.0 i ho demostra amb una vitalitat que arriba a deixar-te enrera si no files prim... Per cert, com diu el Tibau, això dels premis depèn més dels membres del jurat i del moment concret que de la qualitat d'una obra (crec jo)
ResponEliminaGràcies per les teues observacions sobre els "anònims" que aporten mals rotllos a la catosfera.
ResponEliminaI lamente el tema del premi...
M�s ho lamento jo, que 18.000 euros s�n 18.000 euros!
ResponElimina