Amb tots els respectes però crec que el seu enteniment del catalanisme ha canviat molt des que va ressenyar aquesta rebelió-pataleta. Jo duc 60 pàgines (no vaig tenir els collons per llegir-me'l a la seva anterior recomanació) i ni una sola rialla. Només ironia extenuant...
Amb tots els respectes però crec que el seu enteniment del catalanisme ha canviat molt des que va ressenyar aquesta rebelió-pataleta. Jo duc 60 pàgines (no vaig tenir els collons per llegir-me'l a la seva anterior recomanació) i ni una sola rialla. Només ironia extenuant...
ResponElimina