9.1.08

15 roses vermelles

Li regalo un ram de 15 roses vermelles, omplo les copes de xampany i brindo:
Passi el que passi, facis el que facis, estiguis on estiguis, sempré seré al teu costat.

7 comentaris:

  1. Anònim21:50

    A mi les roses no em diuen res però vaja, encara tenen un passe...Però em trobo el peluix aquest al costat i t'ho foto pel cap.

    ResponElimina
  2. El peluix li ha regalat una amiga...

    ResponElimina
  3. El que t'ha fet el comentari no deu tenir filles, si jo t'expliqués....
    Felicitats, quinze anys, l'edat aquella den que els pares es tornen rars, segons els fills.

    ResponElimina
  4. Roses vermelles, símbol d'amor. Molt adequades !!! Per cert, a mi sí que m'agrada el peluix. És molt simpàtic.

    ResponElimina
  5. I jo pregunto. Les copes plenes de cava català no feien el pes?

    ResponElimina
  6. No. Els dies especials cal fer coses especials. N'estic tip de cava català. Tenia una ampolla de champagne al frigorífic... i la vam petar.

    ResponElimina