3.1.08

Aniversari reial

"Juan Carlos, antes de ser rey, todo el mundo sabía que era tonto; pero lo hacen rey, oh amigo, y él conduce la transición, tiene prudencia, tiene todas las virtudes... (aplaudiments)... Ése no es un defecto de Juan Carlos, pero sí ser tonto, o medio..."

(Antonio García-Trevijano: minut 8:48)

[Post per a commemorar el 70 aniversari del Borbó]

2 comentaris:

  1. Anònim0:55

    Hola, Toni:

    Gràcies per enllaçar el blog i per informar-me del problema amb els comentaris. Ara ja funcionen.

    Fins aviat.

    ResponElimina
  2. Pfff. Com el Joan Carles de Polònia cap; el que viu a la Sarsuela és un imitador barat!

    ResponElimina