"Juan Carlos, antes de ser rey, todo el mundo sabía que era tonto; pero lo hacen rey, oh amigo, y él conduce la transición, tiene prudencia, tiene todas las virtudes... (aplaudiments)... Ése no es un defecto de Juan Carlos, pero sí ser tonto, o medio..."(Antonio García-Trevijano: minut 8:48)
[Post per a commemorar el 70 aniversari del Borbó]

Hola, Toni:
ResponEliminaGràcies per enllaçar el blog i per informar-me del problema amb els comentaris. Ara ja funcionen.
Fins aviat.
Pfff. Com el Joan Carles de Polònia cap; el que viu a la Sarsuela és un imitador barat!
ResponElimina