4.1.08

IV Premi de Poesia de Vallromanes

Entre els 137 bloggers que han volgut participar a la convocatòria del llibre Blogs & Literatura hi ha poetes i poetesses que han enviat els seus poemes. El post d'avui va adreçat a ells i a tots els que perpetreu versos rimats o sense rimar...

Es tracta del IV Premi Vallromanes de Poesia. Una bicoca: per només 150 versos pots aconseguir 600 € i la publicació del llibre. Mira-t'ho bé: les bases aquí. Jo formo part del jurat, però no accepto pernils ni altres favors, perquè aquest és un premi seriós (no com uns altres). Tens temps fins el 28 de febrer per a enviar les teves genialitats (o genitalitats) poemàtiques. Poesia, peles i publicació. En el poble més rebonic del món. ¿Oi que és irresistible?

7 comentaris:

  1. Hola: m'agradaria participar-hi, però tot el que he escrit en poesia ho tinc penjat al bloc.

    ResponElimina
  2. Anònim16:39

    Toni,
    surts per aquí: http://jordiverdura.wordpress.com/2008/01/04/clipmarcant-el-bicing/
    i no tinc més feina que donar-vos feina. Ai las!.

    Salutacions,
    Jordi.

    ResponElimina
  3. potser ens hi veiem

    ResponElimina
  4. Un poema de 150 versos o més poemes?
    Gràcies i records des de l'Alguer.

    ResponElimina
  5. Pot ser un sol poema o un recull de diversos poemes. Si han estat bloguejats no passa res.

    ResponElimina
  6. Hola.
    Em dic Anna.
    Vull presentar-m'hi, però clico a les bases i em diu que no s'ha trobat cap registre.És cosa meva o del blog?
    Merci

    ResponElimina
  7. Hola Anna,

    Aquestes bases eren de la convocatòria de l'any 2008. Sobre la d'enguany no en sé res. Hauries de posar-te en contacte amb la regidora de cultura, la Mariluz Muñoz, i demanar-li. Et deixo el seu mail: munozrm@diba.cat

    ResponElimina