Es tracta del IV Premi Vallromanes de Poesia. Una bicoca: per només 150 versos pots aconseguir 600 € i la publicació del llibre. Mira-t'ho bé: les bases aquí. Jo formo part del jurat, però no accepto pernils ni altres favors, perquè aquest és un premi seriós (no com uns altres). Tens temps fins el 28 de febrer per a enviar les teves genialitats (o genitalitats) poemàtiques. Poesia, peles i publicació. En el poble més rebonic del món. ¿Oi que és irresistible?
4.1.08
IV Premi de Poesia de Vallromanes
Es tracta del IV Premi Vallromanes de Poesia. Una bicoca: per només 150 versos pots aconseguir 600 € i la publicació del llibre. Mira-t'ho bé: les bases aquí. Jo formo part del jurat, però no accepto pernils ni altres favors, perquè aquest és un premi seriós (no com uns altres). Tens temps fins el 28 de febrer per a enviar les teves genialitats (o genitalitats) poemàtiques. Poesia, peles i publicació. En el poble més rebonic del món. ¿Oi que és irresistible?

Hola: m'agradaria participar-hi, però tot el que he escrit en poesia ho tinc penjat al bloc.
ResponEliminaToni,
ResponEliminasurts per aquí: http://jordiverdura.wordpress.com/2008/01/04/clipmarcant-el-bicing/
i no tinc més feina que donar-vos feina. Ai las!.
Salutacions,
Jordi.
potser ens hi veiem
ResponEliminaUn poema de 150 versos o més poemes?
ResponEliminaGràcies i records des de l'Alguer.
Pot ser un sol poema o un recull de diversos poemes. Si han estat bloguejats no passa res.
ResponEliminaHola.
ResponEliminaEm dic Anna.
Vull presentar-m'hi, però clico a les bases i em diu que no s'ha trobat cap registre.És cosa meva o del blog?
Merci
Hola Anna,
ResponEliminaAquestes bases eren de la convocatòria de l'any 2008. Sobre la d'enguany no en sé res. Hauries de posar-te en contacte amb la regidora de cultura, la Mariluz Muñoz, i demanar-li. Et deixo el seu mail: munozrm@diba.cat