Deixem la rutina nadalenca per a tornar a la rutina professional. L'edifici és un frigorífic. Bon any, company. Bon any, companya. Estan contents perquè quasi els toca la loteria. Quasi. Jo no en compro mai.
Immersió lingüística. Els alumnes parlen majoritàriament castellà i la meitat dels profes es passen pel folre l'oficiosa llengua vehicular. Per això el vídeo del PPC és indignant. Quina demagògia! Al meu insti amb prou feines enraonen català els quatre profes de català.
Tenim ciclàmens nous, vermells, al pati. Quin gran negoci per algun jardiner. Tenim més ordinadors. Quin gran negoci per alguna empresa d'informàtica. Tard o d'hora, també tindrem el certificat de Qualitat. Quin gran negoci per alguns, perquè això suposarà més diners... Més diners per a ciclàmens i ordinadors i.....
Retorn a les aules.
Avui la meva filla fa 15 anys...


Retorn a les aules. Els he hagut de fotre uns crits que m'he quedat sense veu.
ResponEliminaPerò què volen aquests del PP, a Catalunya la llengua oficial és el català i que per molts anys duri. La nostra llengua té una tradició especial i única. Encara que ja sabem que s'està perdent amb tanta gent ignorant i aquests immigrants, hem de defensar la nostra llengua, el català i Catalunya.
ResponEliminaCasi todos tenemos fotolog. Es lo que nos toca para acercanos un poco a algo..
ResponEliminaFelicita-la de part meva, i diga-li que jo d'aqui poc en faig 15, a cada cama. I estic la mar de bé!
ResponEliminaAmb poítica no m'hi fico que les diria massa grosses i algunes orelles no estàn destinades a les meves paraules.
Retorn a les aules. Avui m'ha tocat aixecar-li la veu a un pare que m'aixecava la veu.
ResponEliminaI després diuen que el funcionariat és avorrit.
Caram! Quina sort gaudir d'una setmaneta més abans del retorn a l'aula de treball!
ResponEliminaI això d'aixecar la veu a un client adult només de tant en tant, que bé!
Era algú que amenaçava de no pagar-te per la feina que ja li has fet?
... no ho he pogut evitar...