19.2.08

Catalanofòbia popular



2 comentaris:

  1. !que fort! quina vergonya, pels comentaris sembla que ha estat gravat en un bus de València, pobre dona, no deu tenir qui l'escolti i crida l'atenció al bus, deixant anar odi a palatades.
    Ara, els comentaris del youtube, deixals anar també. Hi ha molta gent sense inteligència ni educació.

    ResponElimina
  2. Qui ho diria, aquesta dona tan gran i fent una exibició pornografica.

    ResponElimina