entrellum
Entrellum - blog de
Toni Ros
des de 2005
19.2.08
EL 9 NOU 18.2.08
Compareu la notícia amb
el meu post
.
Així també faig jo, de "periodista"...
1 comentari:
Martí Cabré
21:12
Una font és una font... :-)
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Una font és una font... :-)
ResponElimina