Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Toni,Gràcies pel teu avís, no havia vist que ens havien citat a EL PAIS. He fet un article sobre el tema, i de pas, he contestat a Carme-Laura Gil, encara que potser estas més d'acord amb ella que no pas amb mi.Per cert, t'afegeixo als enllaços del meu bloc.Salutacions.Toni Salado.
Toni,
ResponEliminaGràcies pel teu avís, no havia vist que ens havien citat a EL PAIS. He fet un article sobre el tema, i de pas, he contestat a Carme-Laura Gil, encara que potser estas més d'acord amb ella que no pas amb mi.
Per cert, t'afegeixo als enllaços del meu bloc.
Salutacions.
Toni Salado.